sobota, 30 czerwca 2018

Szarotki - spotkanie w Warszawie

Jeden raz skusiłam się na spotkanie osób zajmujących się hobbystycznie rękodzielnictwem. Chyba jednak nie czuję klimatu takich spotkań. Wolę sama w swoim towarzystwie robić na szydełku. 
Nie mniej, udało mi się zapoznać kilka interesujących osób oraz nauczyć czegoś nowego...
Spotkanie odbyło się 16 czerwca 2018 roku w budynku Wojewódzkiej Biblioteki w Warszawie na ul. Koszykowej. 


Oprócz rękodzielników hobbystów byli przedstawiciele firm-sklepów internetowych, u których można było kupić sobie od razu półprodukty do wyrobów rękodzielniczych. 
A ja spotkałam miłośniczkę koronki irlandzkiej. Ciuchy wykonywane przez Panią Bernadetę techniką koronki irlandzkiej robiły wrażenie. Jajko świąteczne również jest piękne. 




Kilka pań przyszło z zabawkami amigurumi. W sam raz dla pociech.


Było miło... z konkursami, zakupami, szydełkowaniem i innymi działaniami towarzyskimi. 


1 komentarz:

  1. A ja uwielbiam takie spotkania i chętnie wzięłabym w nim udział tym bardziej po Twoim opisie :)

    OdpowiedzUsuń