środa, 25 kwietnia 2018

"Znici Ariadny" 2018

W dniach 29 czerwca - 9 września 2018 odbędzie się wystawa: "Znici Ariadny" 2018. Wystawa odbędzie się w Centralnym Muzeum Włókiennictwa. Jeszcze 2 dni można zgłaszać swoje prace.


Muzeum Mieści się w Łodzi na ulicy Piotrkowskiej 282 w zabytkowych budynkach. Kilka zdjęć z muzeum można obejrzeć poniżej.





Ja pierwszy raz zgłosiłam swoje prace do tego konkursu właśnie w tym roku. Zobaczymy czy zostaną zakwalifikowane do wystawy przez komisję. Decyzja zapadnie w maju. 
Oto moje zgłoszone prace... 3 poszewki na poduszki wykonane szydełkiem z nici Aria 5, w trzech różnych kolorach w tonacji jesiennej. Rozmiar poduszek 50-55 cm x 50-55 cm. 
Pomarańczowy obrus wykonałam również nićmi Aria, ma on średnicę około 185 cm, zaś beżowy z tej samej nici około 190 cm.




Trzymajcie za mnie kciuki. :)


___________________________________________________________
Zapraszam na: 

Jeśli lubicie chodzić lub jeździć rowerem po Puszczy Kampinoskiej, to zapraszam również do czytania bloga: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz